مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 16:252021-01-07اجتماعي

6000 هکتار از تالاب های گیلان در محاصره گیاهان مهاجم


معاون فنی محیط زیست گیلان، با اشاره به اینکه نیاز به یک طرح جامع برای مبارزه با سنل آبی داریم، گفت: امروز 6000 هکتار از تالاب های استان مبتلا به گیاهان مهاجم شده اند.

- ایسنا/گیلان معاون فنی محیط زیست گیلان، با اشاره به اینکه نیاز به یک طرح جامع برای مبارزه با سنل آبی داریم، گفت: امروز 6000 هکتار از تالاب های استان مبتلا به گیاهان مهاجم شده اند.

منصور سربازی در جلسه لایروبی تالاب انزلی و اقدامات حوزه بنادر و دریانوردی و مسائل محیط زیستی شهرستان بندرانزلی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به رویکردهای خوب و مثبتی که پیش آمده محیط زیست همه نوع همکاری در راستای زیربنایی و مسائل زیست محیطی با سایر ارگان ها انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: عدم توجه به رعایت اصول اولیه در اجرای پروژه ها و در واقع توجه شرکت ها به منافع اقتصادی و زود سوددهی یکی از عواملی است که طرح های پیش بینی شده با موفقیت انجام نشود.

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان افزود: با توجه به رویکرد جدی شهرستان بندرانزلی در حوزه تالاب انتظار می رود تمام سرمایه گذاری ها اصولی و درست انجام شده و در زمان بندی خودش به نتیجه خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6000 هکتار از تالاب های گیلان در محاصره گیاهان مهاجم

6000 هکتار از تالاب های گیلان در محاصره گیاهان مهاجم